DANFÖREDOPPAREDAN

Att ligga i fosterställning och pressa i sig minst halva turkisk peppar påsen på ungefär 10 minuter är inget att rekommendera. När du sedan ställer dig upp kommer du genast att känna en stark svidande värk i magen. Ingenting som sedan går över på direkten, icke. Du kan pröva utsträckande ställningar och diverse, men tro mig, det går inte över. Aj.

Alla julklappar fixade, check. Som vanligt är jag ute i sista sekunden, vilket jag i framtiden aldrig mer ska göra. Det slutade i år med att mamma betalade både josefin och jespers julklapp, eftersom att saldot på konton visade 38 kronor. Sådär halvbra eftersom att klapparna ska vara ifrån mig och inte mamma.

Idag är det dan före dopparedan. Vid den här tiden om 48 timmar är julafton över. 9 minuter har gått på juldagen och julafton är förbi. Allting går så fort och jag hinner inte ens i närheten med. Den här tiden om ett år kan jag befinna mig på andra sidan jorden. Tillsammans med en familj som inte är min egen familj. Den här tiden om ett år är jag inte med mina föräldrar, min släkt. Men den här tiden om 2 år, då är jag hemma igen.

Jag har en film kvar att kolla på.
Sen ska jag sova.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0