I AINT COMING BACK

Put my glasses on, Im out the door - Im gonna hit this city

Klickar på Tik Tok på spotify, glider in på min vän Theas blogg och ser att tjejen gjort exakt det samma. Lite komiskt. Jag kom nyss på att jag vill ut, ikväll. Jag vill ut och ha kul. Men jag är 1. pank och 2. as trött. Jag väntar tills juldagen. Då jäklar.

Jag har fastnat i ett litet dilemma. Ett litet problem som för tillfället gör mig galen. Sommaren 2010. Vad ska jag göra? USA är redan klart, men det är inte föränn september/oktober. Vad ska jag göra innan? Ska jag satsa på en utlandsresa med tjejerna? Eller ska jag jobba och spara ihop pengar till resan? Mamma föreslog att jag skulle satsa på ett jobb och spara pengarna till usa, så jag har pengar över att leva för. Låter egentligen ganska klokt. Men jag vill utomlands. Jag kan inte låta tjejerna åka iväg själv, det klarar jag inte av. Jag måste med och jag måste få åka en sista gång (?) med tjejerna utomlands. Jag har ingen aning om hur jag ska göra.

Lägger ner funderingarna och kör lite trummor istället.
Kesha har förövrigt snyggt hår, typ, liksom, ge mig?

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0