JAGHARSAMLATDAMMPÅMINGITARR

Vad händer? Jo, mitt internet är fortfarande tejpat, så fort jag kommer åt tejpen och får den att lossna lite, så dör hela internet och jag måste starta om allting, värdelöst. Jag upptäckte nyss till min förtjusning att både gossip girl och one tree hill avsnitten har uppdaterats yey. Ikväll grubblar jag över dagens julkalender, eller snarare 2000-talets julkalender. Jag förstår min syskon att dom knappt vill se. Julkalendern på min tid (!) skiljde sig så otroligt mycket ifrån dagens kalendrar. På den tiden var julkalendern någonting man såg fram emot. Pelle svanslös, Mysteriumet på Greveholm, Sunes jul och alla dom där. Så himka mycket mysigare än dom som visas idag. Ikväll grubblar jag även på det faktum att jag och cornelia inte allsde medverkade på tv4 klockan 18.30, precis som damen som intervjuade oss faktiskt sa. Jag hoppas (inte) att det kanske visas klockan 10 ikväll, så jag åtminstånde får se hur pinsam jag är. Fn-rollspelet gick nästintill galant, toppen. Kan beror på mitt sällskap, min turkisk peppar påse eller att vi faktiskt har mognat sen förra årets rollspel, eller.

Nej nu orkar jag inte skriva någonting mer.
jag har mycket att dela med mig av känns
det som, men jag orkar inte skriva ner det.

idag är det första luckan på chokladkalendern.
jag öpppnade den inte igår.

Kommentarer
Postat av: jens

Fastslår att jag ännu inte är redo för att öppna den första luckan på chokladkalendern min.



Bekänner att Fn-rollspelet gick finfint idag och att vi hade världens bästa öppningstalare.



Stödjer dig i punkten om att julkalendern var hundra miljoner gånger bättre förr.



Det sitter i än!

2009-12-01 @ 23:19:21
URL: http://iess.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag är glad att vi vuxit upp på 90 talet! annars hade vi aldrig fått de fantastiska julkalenders upplevelserna! imwithyou greveholm!

2009-12-02 @ 10:43:59
URL: http://emsmess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0