MOSTDAYS

Vattumannen 20. januari - 18. februari
Kanske vore det en god idé, om du sänker dina förväntningar till,
hur mycket du kan hinna på en gång. Var realistisk.

Jag tackar för gårdagen och taggar härmed vidare till dagens dag. Dagens kväll rättare sagt. Klockan 2 bär det visst av till västerås, för chillbill hos morbrorn. Vi fixar ett dagenefterjulaftons julbord med rester från gårdagen. Det vankas utgång på kvällen och jag är mer redo än någonsin.

Jag ska när som helst ta mig en promenad över till andra sidan Kvicksund, knacka på hos min kusin. Vi hade dt trevligt igår, mycket trevligt och det tackar jag henne för.

Det blåser visst ute. Dunjacka, mössa, vantar, halsduk, långkallingar och tjocktröja - here I come.
Thea firar jul på andra orter och jag hoppas att vännen har det finfint.

Chille-vippen.



Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0