NUMMER 2

Internationell Ekonomi och här sitter jag, inne på bloggen och skriver sådant jag verkligen inte borde. Jag har äntligen kommit igång med ena uppgiften, kände att jag behövde en mini-paus bara. Lektionen slutar inte förrän om 25 minuter. Jag hinner skriva lite till. Jag vet inte vad jag ska skriva egentligen. I handen har jag min nya mobil och jag trivs. Jag gillar att jag kan lägga den gamla åt sidan. Den gillade jag inte. Det vibrerar i mobilen. Det gillas.

Det är måndag och det gillas inte.
Det är fem dagar till helg, gillas heller inte.
Det är snart jul, gillas.
Jag är hungrig, ogillas.
Jag är trött, ogillas.
Färga håret idag, gillas.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0