SKA JAG ÄLSKA JA DÅ SKA DET FINNAS TID ATT ÄLSKA FRITT

Vart fan befinner sig min kamerasladd? Jag blir allvarligt galen.
Jag har iförsej inte letar speciellt jätte noga, kanske beror på det?

Idag har jag ytterligare en gång konstanterat att jag inte klarar mig
utan min Mor när det kommer till shopping. Jag behöver envisheten,
bestämheten och hennes ovelande vid min sida. Idag kom jag hem
med ett par nya skor, riktigt trevligt. Jag hade tillochmed råd att
betala skorna själv. Det enda jag behövde var mammas finaste egenskaper.

På onsdag är det bio och middag med familjen + kusiner, på torsdag är
det ju faktiskt Nyår (och vi vet alla vad detta innebär) och om 4 dagar
är det nytt år.

som om ni inte redan visste det liksom..

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0