TOPOFTHEWORLD





Jag förstår inte vad det är med mig och smycken. Jag blir helt till mig av dessa ovan visande objekten. Ett flertalet mer ringar/armband/halsband skulle sitta rätt okej. Tomten?

Jag är fortfarande vaken. Halsen känns lite halvsvullen, jag harklar mig varannan sekund och det är lite små tungt att andas. Alltid någonting. Blir jag sjuk till julafton kommer jag personligen att döda mig själv. Till den vita julafton, som vädertanten idag sa på nyheterna. Vi får en vit jul. Äntligen.

Ledig imorgon. 9.00, upp. Plugga.
Måste skriva klart psykologin.
Vill leva som folket i the city/hills.
Vill ha världens snyggaste hår.
Världens hetaste kläder.
Världens högsta klackar och alltid
tillgång till pengar.

Jag ska alltid sträva efter någonting värre.
Jag är nog aldrig nöjd.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0