Vad ska jag ha för rubrik ?





Jag är värdelös på att skriva. Jag är  värdelös på att uppdatera mina västerås vänner om vad som händer i Kvicksund. Världens soligaste plats, iallafall min baksida. Vi steker. Och jag är hemma själv en hel vecka. FF. Familjen åkte till Spanien idag. Jag har laddat med nudlar och övrig mat. Jag vet inte vad jag ska skriva. Hejå.

feel like they're talking in a language I don't speak

Typ fjärde inlägget idag. Märks det att jag har tråkigt? Nu behöver jag inte oroa mig längre, det ringde nyss på dörren och jag nu är jag säker på att människan lever. Jag har duschat, städat rummet, hällt upp godiset i en skål och bytt underlakan (?). Besöket kommer tillbaka nämnligen. Jag tror jag ska crascha framför that '70s show först, bli lite trött och inte vara så hyperaktiv. Min kväll har tillbringats på ena sidan av det nyköpta badmintonnätet med en syster eller lillebror på andra. Jag vann. Båda gångerna.


tvättade i tvättmaskinen!





Håll ut älskade skor.

Dagens, the killers, coldplay.

drop dead



Vad tusan har hänt med min ena kaktus? Först började den lukta otroligt äckligt, tills en av dom mindre kaktusbitarna blev kolsvart och tappade sina taggar. När jag lyfte bort den lilla biten rinner det ut något slags kladd. Äckligt. Jag kan inte ens ta hand om en stackars kaktus. Vad är jag för en?

We'll make it, i swear

Som sagt, vad gör man när klockan närmar sig tre, 'that '70s show' funkar inte och bristen på sysselsättning är som störst? - Jo, man fixar sig en ny blogg, som jag råkade göra igår. Omväxling är bra. Trots min sena natt gick jag upp tidigt. Jag har dammsugit och tvättat. Lärt mig att tvätta. Dagens gäster kommer tidigare än vad jag trodde, vilket gör att jag får skynda mig en aning. Måste få bort de sista stökiga. Så jag slipper höra klagomål på dagens städning. Idag ska jag vara social och trevlig för en gångs skull. Jag ska inte stänga in mig i rummet och vara tråkig som vanligt. Jag ska sno min brors nya playstation Portable och jag ska klå min familj i badminton.

en två tre fyra fem sex sju åtta nio TIO

Back in buisness



Jag kände för någonting nytt och är back in buisness på blogg.se, denna gång som webblogg.se, eftersom att namnet var upptaget på blogg.se. Ska försöka hålla mig kvar här lite längre än vad jag gjorde på blogspot. Designen är uppochner och kommer fixas när jag har tid. Nu måste jag absolut sova.

RSS 2.0