GODDESS


Att mina föräldrar någonsin skulle få se mig sitta bakom en symaskin är någonting jag aldrig själv hade trott. Tillsammans med min mors hjälp ska jag sy mig en klänning att ha i helgen, då halloween slår in. Jag hoppas inte att folk går in helhjärtat för det här med halloween utstyrsel, då halloweenutklädnad egentligen handlar om häxor och liknande välkända ansikten. På senaste åren har trenden dock bleknat ut och utklädnaden har växt åt alla möjliga håll. Jag kommer varken se läskig eller halloween inspirerad ut. Håller tummarna för lyckade kvällar iallafall. För att låta extremt häftig ska jag avslöja att jag just nu sitter i sängen och dricker Chai Latte. Helt okej men jag föredrar nog vanlig latte i längden. Dagen idag har bjudit på shopping i örebro, dagen imorgon bjuder på lunchning tillsammans med kusinen i äckeltuna. Det var alldeles för länge sedan. Annars då? Jag håller mig gärna inomhus då jag anser att det är en aning snålt på plusgraderna utanför.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0