inlåst

Idag fick vi beskedet, kommer vi fortsätta att hitta kiss
i huset, kommer vi inte kunna ha kvar katten. Min Katt.
Min musse. Min. Vi är bästa kompisar. Han är min bästa.
Undrar om katter förstår bättre om man skriker lite vett
i huvudet på dom? Jag ska försöka. Jag ska lyckas. Måste.

Amanda Berg är förmodligen en av världens snyggaste.
Hade jag haft råd och vilja till en hårförlängning hade jag
gjort som hon. Hade jag kännt mig mer säker i rött/orange
hade jag gjort det.

Imorgon är det Örebro som gäller. Shoppning. Jag. Mamma.
Syster. Lunch.

Är det för tidigt för att önska sig julklappar?

har ni hört?

I helgen ska det komma snö. Snö. 2 oktober och snö. Känns inte
bra. Jag måste ha en ny vinterjacka. Ska leta imorgon.

ikväll är det jag, film och mitt 32 kronors lösgodis.
jag ska sakna.

Kommentarer
Postat av: emma

usch, vad tråkigt med musse! går nog inte o förklara för någon som inte har haft ett husdjur hur det känns, det blir som en extra familjemedlem! hoppas verkligen att han kommer må bättre snart :(

2009-10-02 @ 17:13:20
URL: http://enordgren.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0