LETS GO THERE

Guess what?
Jag är hemma. Lever jag? Verkligen.
Jag är hemma efter 15 dagar nere i Afrika. Jag är just nu fruktansvärt trött och vill egentligen inget mer än att vara tillbaka. Men ikväll är jag realistisk och tar mig därför i kragen för att fixa lite middag med pappa, skapa bildspel till tvn för att visa pixen och faktiskt lägga mig tidigt, se på ett och annar gossip girl avsnitt. Bara ta det lugnt. Sova i kapp. Behöver jag säga att resan var, underbar? Förmodligen inte. Mer än underbar. Över 1000 bilder ligger lagrade på datorn, sorterade dag för dag för att hålla reda på saker. Jag gillar inte kylan. Jag ogillar den mer än jag gjorde innan jag åkte. För ungefär 1,5 dag sedan låg jag vid poolen, beställde in lunch på ett fem stjärnigt hotell och bara stekte. Jag kan inte steka i Sverige. En anledning varför jag borde förflytta mig bort.

först ska jag äta.
- besöka afrika, check.




Kommentarer
Postat av: Emelie

den låter jätte intressant! ser fram emot att se lite bilder sen!

2009-10-25 @ 18:29:26
URL: http://emsmess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0