multienergy

rest in peace me.
jag är lite halvdöd. har ont i örat. 6 dagar kvar till kommande utomlandsresan och jag har ont i örat. fin tajming. så där. jag lägger elgiganten på hyllan och satsar på morgondagens tal istället. jag ska skriva så det flammar om tagnenterna. jag behöver besöka apotoket i veckan. jag behöver börja packa. kolla sommarkläder. eventuellt köpa sommarkläder. solskyddsfaktor, minst 50. någon keps. midjeväskan är beställd utav mormor. solhatt och midjeväska. kommer sitta fint. kommer se fint ut. jag har världens sämsta hy, ett hår som står åt en miljon olika håll och en sån stor längtan efter sängen, en film och något fint att tugga på att jag graft tvekar på talet. måste skriva det först. engelska. jag gillar engelska. måste visa det. jag ska ju trots allt prata engelska i ett helt år snart.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0