nolletttvåtrefyra

kvällen bjuder på beslutsångest. Jag vet inte om jag ska sova, kolla vidare på antingen gossip eller 90210, sätta mig och titta på allt sevärt på internet, det vill säga tusentalsbloggar, mtv, typ hemnet (?), facebook och liknande. Jag kan inte bestämma mig om jag ska 1, sova ut imorgon och sedan plugga eller 2, inte sova ut, hänga med familjen till nyöppnade elgiganten (+mediamarkt) och försöka övertala päronen om en system till julklapp. Jag kommer förmodligen stå inne på elgiganten, besviken och ångra mig för att jag inte stannade hemma och pluggade. Jag får strunta i att sova imorgonkväll och klura på måndagens redovisning istället. En saker är dock säker. Imorgon ska jag ut och springa. Jag ska ladda ipoden och jag ska ut i kylan. kanske inte om det regnar, vill inte bli sjuk. Men annars är det jag som tar mig an med the streets of ksund. Dags att sätta igång. Ska jag äta godis 6 av 7 dagar i veckan ska jag göra det med gott samvete. Det är dags att palla arslet från datastolen och faktiskt göra någon nytta.

jag är inte trött. jag får hitta på något att göra istället.
jag är noll inspirerad, känner mig som världens tråkigaste människa. Lider av "jag shoppar, har inga pengar men ändå inga kläder" tankar. Behöver en ny kamera. Åker till Ghana om en vecka. Värmen kommer sitta fint. Jag köpte vantar, tights, tshirt och ett armband idag. Fluffiga vantar. Mer än så blev det inte. Fast 3 kuddar, en deodorant och en lotion också. Bara för att.

Igår åt jag en stor påse med lösviktsgodis och idag tuggade jag i mig en 'dark pistachio' kaka på 15 minuter.

------------------
update
franska rivieran, 25 miljoner....dollar: 250 miljoner kr
thailand, 98 miljoner kronor, endast tomt.
kirrat

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0