ÄCKLIGT

det värsta som kunde hända har hänt. jag förstod att jag någongång skulle behöva möta den. jag ligger i sängen, kollar på gossip girl, det enda lyset som finns i rummet är av datorn. och vad händer? Jo, någonting stort kryper på höger axel. hjärtklappning. flyger upp. tänder taklampan. och vad? Jo, självklart, en sån där stor spindel som man ofta ser ute. ingen flygande långben, utan den med tjockare ben. kul. hade inte hela familjen sovit hade jag förmodligen skrivit mig ännu hesare. spindlar är det värsta jag vet. 4 tidningar och lite ångest senare var jävlen död och ligger nu i badrumssoptunnan. nu har jag ingen aning om hur jag ska kunna sova. kommer det en till lovar jag att jag kommer dö. döda den. slakta. jag hatar spindlar. i sängen. när det är mörkt. åh herregud. jag kommer aldrig kunna somna.

Kommentarer
Postat av: Fia

åh fyfan! jag lider med dig!

2009-09-28 @ 00:18:02
URL: http://ffiamedknuff.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0