dead and gone

Ikväll har det endast varit jag och mina vänner gg och bj. Det vill säga Gossip girl och ben & jerry, skämtåsido. Känns som om jag sett en miljon avsitt på endast en kväll. Känns nästan som om jag lever deras liv på upper east side, nästan iallafall. Jag somnar vilken sekund som helst. Kameran är sjukt urladdad, likadant min mobil och snart också datorn, eftersom jag glömt plugga in elsladden. Jag klipper därav varje band till utvärlden denna helg. Jag behöver plugga (jag försöker verkligen intala mig att jag MÅSTE plugga, men går som vanligt inte hela vägen). Jag återkommer på söndag. Antal meningar jag då pluggat ditills, kommer jag förmodligen att kunna räkna upp på endast en hand.

godnatt.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0