förvänta dig ingenting, livet ger dig allt.

Om någon letar efter mig denna gråa, sunkiga söndag, så sitter jag garanterat på mitt rum, vid skrivbordet, på stolen, iklädd i min pyjamas, tillsammans med kaffet, gårdagens överblivna godis, framför antingen datorn eller de spännande ekonomiböckerna och svarar på frågor såsom "vad är marknadsorientering?", "hur började handeln på världsmarkanden historiskt sätt?". Om någon frågar, så tycker jag inte om idén om att ha prov dagen efter en helg. Plågsamt. Hemskt. Idag mår jag bättre. Mådde bättre. Tills jag upptäckte vad jag hade att göra. Min egen idé om att börja plugga dagen innan, är heller inte så populär.

jag återkommer när jag lärt mig någonting.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0