lägger ner huvudet.

JAG. GER. UPP.
jag kommer inte kunna lära mig 35 sidor i Naturkunskap B boken tills på fredag. Jag kommer inte kunna allt om atomer, kemiska reaktioner, kemins uppbyggnad and so on. Aldrig i livet. Är det då okej att koncentera sig på ett prov, i stället för två? Självklart. Jag lägger ner tiden på psykologin istället. Jag tycker ändå bättre om psykologiläraren än naturläraren. Han är coolare. Psykologi är roligare. Intressantare. Jag hatar kemi. Atomer. Får inte in det. Ger upp.

det står nybakade chokladbollar i frysen och det ryktas som en påse godis i väskan.
sockerberoende? inte alls.

Kommentarer
Postat av: hon som är 17 år, 364dagar, 22 timmar och 33 min

psokolgiläraren är het och det är inte naturläraren, vem fan lyssnar man mest på?

2009-09-21 @ 22:33:55
Postat av: emma

sv: ja men klart jag menar dig rebecka! <3

2009-09-21 @ 23:08:01
URL: http://enordgren.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0