"operation usa"

nejmen jag förstår fortfarande inte varför blogg.se inte riktigt vill fungera. startsidan som vanligtvis visar alla kommentarer och senaste inlägg är helt borta. vad jag vet så har jag inte ändrat några inställningar som skulle kunna påverka detta. helt bananas. sitter och kollar film, en sån där typisk film som man kan ana redan från första början att folket i filmen slutar med varandra. lite mysigt, men lite väl förutsägbart. kärleksfilmer behövs.

jag har förövrigt påbörjat ett mycket intensivt uppdrag. 'operation usa'. när jag idag fick ytterligare ett anfall på landet som jag så mer än gärna vill tillbaka till, säger min mamma någonting som kommer hålla mig vaken ett par nätter framöver. hon nämner att pappa har inga problem alls med att få ett jobb i usa. jajamensan. kul att höra. jag har därför påbörjat denna 'operation usa'. jag ska få familjen zackrisson att förflytta oss till usa, precis som vi gjorde till england, ända skillnaden är att vi inte ska komma tillbaka från usa, som vi gjorde från england. jag har hitills fått 3 motgångar; min mormor, min bror och min mamma. mormor är för skruttig för att lämna, bror har sitt jobb i stockholm och min mamma har precis fått svensk-sjuksköterske utbildning, svensk. detta trycker dock inte ner mig. jag ska försöka. hur fånigt och hur omöjligt det än låter. 'det är inte bara att flytta rebecka', har jag hört. men det struntar jag i. lyckas jag inte ska jag personligen lyfta telefonen och ringa till pappas jobb. jag låter desperat känner jag. jag är desperat. jag vill jag vill jag vill. detta kommer förmodligen aldrig att hända. men hur lätt är det att inte hoppas när min egen mamma inte ens låter negativ till min idé?

Kommentarer
Postat av: emma

1. blogg esse är stört för alla. min startsida är också borta.

2. lämna inte mig, vore lite elakt!

3. svensk-sjuksöterske utbildning är nästan som att vara utbildad till läkare på ett allmänsjukhus i usa.

4. vilket tåg åker du hem imorrn? (smsa mig!)

2009-09-06 @ 23:29:58
URL: http://enordgren.blogg.se/
Postat av: jens

jag då?

2009-09-07 @ 18:26:44
URL: http://iess.blogg.se/
Postat av: cornelia

jag håller med jess! jag då?

2009-09-07 @ 19:52:50

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0