stop me


Jag gillar inte 'nya' bloggsidan. har hört talas om att dom gjort om hela blogg.se. Upplösningen på bilden ovan blev ju verkligen halv kasst, internet hänger sig var tredje sekund och the sims hackar så jag blir skogstokig. det är inte alltid lätt inte. fick ett nytt internetmodem igår, bra. vore bättre om den fungerade. förmodligen ett glapp mellan oss och ja..stora internetcentret. ni hajar. jag pluggar inte, har inte pluggat sen jag kom hem. har matteprov på onsdag, kill me. jag ska tänka: jag klarar det här, du kan det här rebecka. dock är jag inte tillräckligt stark för att lyssna på det jag säger. jag kommer inte klara det. vet inte riktigt vad jag ska skriva. imorgon är det partaj och utgång. jag är lika laddad som datan är hängd, alltså en hel del. garderoben och jag går som vanligt inte hand i hand och mitt hår är värre än vanligt. men det är ett problem jag tar imorgon. later.


Kommentarer
Postat av: emma

snygg bild beckan!

2009-09-11 @ 14:25:42
URL: http://enordgren.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0