I don't hear a word they're saying

Jag förstår inte varför hungern alltid ska slå till när resten av familjen sover. Eftersom att köket ligger lite mitti, har jag ingen lust att dra fram saker och riskera att dom andra vaknar, vilket resulterar i att jag måste somna hungrig. Tradigt. Pinsamt att jag lägger ner energi på att fundera över det. Precis som alla andra nätter går jag och lägger mig med tusenmiljoner tankar. Jag kan verkligen tänka på nätterna. Någonting jag är duktig på. Dock tänker jag på det mest värdelösa sakerna man kan tänka på. Ingenting viktigt egentligen, utan bara mer saker som dykt upp under dagen. Kan vara vad som helst. Eller så går jag och lägger mig och hoppas att jag är någon annan när jag vaknar. Imorgon vill jag vakna upp och se ut som Natalie Karlsson, precis som alla andra nätter. Jag har även spenderat kvällen med att skypat med Frankrike. Idag var mitt preliminära avresedatum till usa. Nu, 2 ½ men.

Kommentarer
Postat av: boobie

2½ men in my <3

2010-08-24 @ 12:42:12
URL: http://iess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0