DU KAN VARA COOL, JELLIE

Jahapp.
Jag hade precis knäppt tusentals fula bilder på mig själv, iklädd i tjocktröja med ett tjockt lager ansiktsmask. Tänkte vara lite skojig och de få läsarna som troget faktiskt läser det jag skriver se hur fruktansvärt roligt jag kan se ut. Men så går det inte att ladda upp bilder. Nehe. Det var det. Lika bra var väl det. Ikväll och alla andra kvällar (och dagar) vill jag se ut som Natalie Ek och ha hela hennes garderob. Lika bra att bilderna inte publicerades. Ikväll satsar jag på en film tillsammans med en smaskig macka. Är något så fruktansvärt hungrig. Jag pumpar näsan full med nässpray som inte vill sluta producera snor och bli igentäppt. Imorgon är det sovmorgon till lunchen vilket passar mig ypperligt bra. På tisdag är det hemligheter på G och både onsdag och torsdag innehåller besök till Storstaden. Jag ska shoppa och ytterligare ännu en gång visa att jag är värdelös på att hålla i mina pengar. Jag ska investera i miljontals halsband i just den form jag önskar och ett par nya, höga midjejeans. Jag behöver tröjor. Ett par nya kängor och en ny jacka skulle heller inte sitta fel, men gränsen får gå vid jeansen.

Under mitt år i USA ska jag spendera så lite som möjligt (säger jag nu ja, men jag ska faktiskt försöka). Jag ska spara undan stor del av det jag tjänar ihop under mitt år, vilket kommer vara rätt så mycket. Jag ska spara allt till den 13de månaden och tvinga med mig min vän Thea (ja Thea, jag ska lägga all min kraft på att få dig att åka med mig nu i september 2010), sticka till New York och shoppa upp hela summan.

Jag gillar mina planer, sen får dom vara hur orealistiska som dom bara kan vara.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0