jag ska säga dig

Jag har visst inte skrivit av mig på länge. Egentligen har jag ingen lust att göra det heller, på grund av att jag känner att jag inte har speciellt mycket att skriva av mig på. Finns alltså risk för att jag endast kommer babbla på om någonting som inte är intressant. Klockan börjar bli "mycket" och jag kan inte släppa tanken om att jag vill ha sommar. Jag vill iväg på tusentals olika saker. Jag vill inte jobba utan jag vill bara umgås. Studentsommaren. Jag vill kunna strutta runt i shorts och tycka att det är alldeles för varmt. Jag vill att allting med min ansökan ska vara klart precis nu. Jag tar som vanligt inte tag i saker när jag borde och därför har mina referenser inte ens påbörjats. Inte bra. September månad. Sju månad. Förhoppningsvis är jag då påväg bort. Jag har redan börjat träna. Det är filmer utan texter, engelska böcker och liknande. Jag behöver komma igång. Jag kan själv inte förstå att jag faktiskt tänker göra det här. Jag kommer lämna allting bakom mig, för att sedan komma tillbaka efter ett år. Efter ett år kommer ingenting att vara likadant. Jag och tjejerna kommer befinna oss på olika platser, göra olika saker och ägna oss åt olika livsupplevelser. Jag ska investera 4 webcameror med microfon så jag kan försäkra mig om att jag får prata med tjejerna under mitt år. Jag är inte säker på om jag personligen kommer klara av att vara borta så pass länge. Vem vänder jag mig åt när jag behöver? Hur ska jag kunna uttrycka mig till fullo på ett annat språk? Vad gör jag om jag blir sjuk, vem tar hand om mig då? Men jag måste göra det här. Om jag inte trivs och känner att det inte känns rätt, då får jag ta det bästa beslutet då. Jag måste komma iväg, för min egen skull. Hur svårt kan det vara? Jag kommer få göra någonting jag sedan länge tillbaka har drömt om och jag tänker göra det.

Jessica påpekade att jag faktiskt kunde slänga upp gamla bilder när jag sa att jag inte vill skriva och inte lägga upp bilder. Jag är hemskt dålig på att ta bilder nuförtiden. Jag har ingen ork och kommer förmodligen inte att storanvända den kameran jag har just nu när jag vet att en annan är på G. Jag ska bli bättre Jessica. Jag lovar.

Där försvann den lilla skrivork jag tydligen hade.

Kommentarer
Postat av: jens

ny kamera på G? nu blev jag nyfiken. Har pääp sagt nå mer? :D:D

2010-02-09 @ 22:05:30
URL: http://iess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0