JÄVLA CPLOCK

Jag är helt slut.
Redan tjugo över sju satt vi i bilen imorse på väg till mormor för att spendera en heldag inne i stan. Vi började dagen med att hamna på samma ställe som Sissela Kyle, sprang förbi Idol-Tove på stan (som förövrigt såg lite cool ut) och sist men absolut inte minst; min framtida man. Eller ja. Om han hade vart lite äldre. Vi snackar om Andreas såklart. Mamma tyckte han var söt och att jag skulle gå fram och fråga om en bild. Men hallå. Han kanske skulle bli glad, var hennes förklaring. Jag nickade, log och gick därifrån. Men ja, han var minst lika snygg i verkligheten. Nu börjar jag undra hur gammal jag egentligen är? Släpp han vafan.

Nu har jag ont i fötterna, är 380 kronor fattigare, en mjuk kavaj/kofta och ett halsband rikare. Mer hittade jag inte. Var väl lika bra det va. Men. Jag nöjer mig inte och kommer därför att springa runt inne på Monki imorgon, i hopp om att deras rea inte tagit slut ännu. Vi ska nämligen på bio imorgon. Jag, mina mamma och mina syskon. Filmen som handlar om Posseidon (tror jag?) typ, son? Han verkar iallafall ha lite över naturliga krafter och jag brukar ju fastna för sånt. Förmodligen kommer jag hem imorgon med önskan om detta också. Av någon anledning kan jag inte logga in på devote vilket gör att jag inte kan läsa de bloggar jag brukar göra. Rubbning i vardagsrutinen. Jag lyckades paja locket för örat i duschen. Trots detta lyckades örat dra in sig en massa vatten och ytterligare en gång täppa igen sig. Så nu tycker jag nästan att jag höra vattnet klucka när jag vrider och vänder på huvudet. Jag hör ytterst dåligt på höger öra. Så om jag ser mer dum ut än vanligt imorgon, är det på grund av att jag inte hör vad ni säger, mina vänner.

Fan. Jag ska trycka på en rulle från voddler. Somliga har ju inte lov som etuna ungarna utan måste kliva upp way to tidigt imorgon iallafall. På fredag satsar vi på utgång och hela nästa vecka ska jag träna tills jag dör (brukar kännas så när man står i provhytten och försöker dra på sig jeans. Sen om jag gör det eller inte är en annan sak)

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0