a story about triumph and forgiveness

Vattnet till höger och spypåsen till vänster, på ett ungefär. För att ha sovit 8,5 timme är jag rätt så pigg faktiskt, däremot är jag väll inte helt återställd från lördagskvällen. Jag har nu 2,5 timme på mig att skriva klart min engelska. Jag är återigen ensam i huset. Jag har förskräckligt ont i magen och vill egentligen inte skriva klart engelskan. Klarskriven = måste åka in på lektionen = måste redovisa det jag skrivit. Inte bra. Den här veckan ska däremot bli min vändpunkt. Jösses så jag ska plugga frånochmed...Nu.

Update.
Jag är igång. En och en halv sidan till, sen är jag mer eller mindre redo.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0