analysering av reklam blabla

Vilken minichock jag fick, blogg.se har visst bytt utseende. Var på tiden tror jag. Klockan 2 och jag har precis ätit frukost. Befinner mig fortfarande i sängen, försöker plugga och ska snart städa. Söndagar är ganska värdelösa. Jag har någonting i ögat och funderar på vilken/när jag ska starta söndagens mysfilm.

Igår överlistade jag killen inne i skoaffären. Smiter fram, säger skons artikelnummer och han påstår att skorna är slut. Jag blir lite halvledsen, irrar runt i affären och vad ser jag? Ett par skor, dom skorna, min storlek. Nöjd som jag blev kunde jag smälla fram dom på disken och säga att dom visst fanns kvar.

Idag är jag på lite underligt humör. Tror nästan att mitt ordförådd är borta.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0