brutna ben gör ont och djupa sår läker sakta

Här sitter jag och luktar gott. Jag har nämligen hårinpackning i håret. En hårinpackning som endast består utav honung. Kan det bli mer naturligt? Tror inte det. En aning kladdigt att ha i håret och en aning kladdigt på kroppen, det som droppat från håret, men mamma blev tipsad och nöjd, så jag tänkte satsa på samma. Låter det sitta i någon timme och hoppas att håret finns kvar efteråt. Jag behöver starkare, friskare och tjockare hår. Honung kanske leder mig in på vägen?

Härligt med lediga onsdagar, eller? Imorgon åker jag åtta bussen som vanligt för att träna någon timme innan klassrådet. Duktigt måste jag säga. Duktigt för att vara jag. Dags att sätta igång på riktigt. Det räcker inte att tänka på träning, man måste faktiskt uföra det med.

Fredagen är inbokad. Lördagen och söndagen med. Jag ska plugga. Härligt.
I sommar satsar jag på en andra peace festival. Stort intresse för sällskap.
Tjejer, kom igen nu vafan.

Kommentarer
Postat av: jens

du vet att jag är på!

2010-01-26 @ 23:30:36
URL: http://iess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0