du vet att du vill kolla


Jag sitter och äter årets första semla. Och det bästa är att den är hemmagjord. Det vill säga extra mycket mandelmassa och lite mindre grädde. Semla. Låter konstigt men ack så gott. Jag är hjärndöd, alltså har jag egentligen inte speciellt mycket att säga. Paradise Hotel går på tvn och jag ska snart hämta en kopp te. Imorgon tar jag sovmorgon och åker endast in för ett 30 minuter långt klassråd. Ovärt?

Jag har märkt att de tidigare inläggen till vänster har blivit oklickbara. Kan det vara så att okunniga Rebecka har latschat i stilmallen? Förmodligen. Jag har heller ingen aning om hur jag ändrar tillbaka. Jag tror jag ska leta efter en ny bloggdomän där jag slipper ägna så mycket tid åt en misslyckad design.

Kommentarer
Postat av: jens

semla, äh fifäääään så gott!!

2010-01-20 @ 17:04:45
URL: http://iess.blogg.se/
Postat av: De du ;)

Man ska faktiskt ha mycket grädde och lite mandelmassa :D

2010-01-23 @ 14:25:33

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0