geografi b - halvtimmes lektion

Religion och Geografi B.
Om en halvtimme är det lunch. Länge sedan jag var så pass hungrig som jag är just nu.
Dagens lunch är underbar och jag slutar för övrigt om en halvtimme. Plugga naturkunskap.
Prov fredag. Stort prov. Måste plugga. Nöta. Lära mig massor. Jag är trött och vet inte om
jag kommer kunna hålla mig vaken. Tips någon? Jag glömde bort smörgåsen och den varma
chokladen igårkväll. Får ta den idag? Fortfarande snöstorm föresten, för den som inte märkt
detta. Jag skriver mitt efternamn på skolan OpenOffice writer och får upp rätt stavelse på
"krissituation"? Intressant. Just nu befinner sig mitt inre som en redig krissituation. Jag har
för mycket att göra på för lite tid. Jag säger det igen, jag avundar din styrka Cornelia.

rebecka.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0