jag ser pojkar som gråter

Av någon anledningen slutar tydligen den här torsdagen med att jag är på konstigt humör. Jag har inget tålamod över huvudtaget och jag kom på mig själv skrikandes åt katten. Dock för att han är otroligt jobbig när han bara skriker och skriker, men jag kan ju ändå inte skrika åt honom för det. Jag har slängt alla småsyskonens behörigheter på tv-soffan och tvingat dom att sätta igång med städningen. Jag kan inte plugga utan är på ett riktigt jag-ger-upp-humör. Jag hoppas verkligen att detta ändras med lite sömn. Det är jobbigt att vara på dåligt humör.

Jag ska därför straffa mig själv genom att placera ungefär hela rummet ovanpå sängen. Nu är rummet så där snuskigt stökigt igen. Jag skulle behöva en städerska. Eller en sanering av rummet. Skulle också behövas. Jag tror jag ska göra om lite.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0