Jag vet vad som måste göras, ändå ligger jag kvar här

"Man mår som man förtjänar" är ett rätt så passande ordspråk efter att gårdagen satt sina spår i min stackars kropp. Det var inte kul att stiga upp imorse och jag trodde på allvar att jag skulle dö. Gårkvällen däremot var toppen som spenderades med mina älskade vänner och vår vän KJ. Förkrök och utgång. Sliten söndag. Inget tvivel om det. Jag har sovit ett par timmar, vilket resulterar i att jag idag har mindre tid på mig att skriva min engelska book review och det ska jag säga under min oral presentation. Klockan har närmat sig sju och jag har hitills skrivit 103 ord. Jag ska komma upp i 2-3 sidor. Jag vill önska mig själv ett lycka till och en stadig klapp på ryggen, jag måste nämligen skriva klart det innan imorgon.


Kommentarer
Postat av: jens

Eftersom att jag såg hur du mådde idag vill jag ge dig en fet bamsekram. Och förövrigt, kämpa på med boksaken, du klarar det :)

2010-01-17 @ 19:54:42
URL: http://iess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0