KAN INNEHÅLLA SPÅR AV NÖTTER

Fan vad tråkigt jag är som aldrig tar mig tid för att skriva. Igår sjuknade jag in i någon mystisk feber-sjuka tillsammans med en enorm huvudvärk och yrsel. Idag vaknade jag med feber och mensvärk. Och inte nog med det. Ena katten spyr, både på golvet och i min säng, på mitt täcke. Andra katten kissar utanför kattlådan. Ingen hög iq prestanda på våra djur inte.

Fredagskväll och jag har haft det rent ut sagt tråkigt. Moa och Cornelia körde på en utgång och Jessica befinner sig i Uppsala. Jag ligger i soffan i Kvicksund och ser på film tillsammans med syskonen. Undrar vem som har den mest värdelösa fredagskvällen?

På söndag åker familjen iväg, en vecka hemma själv. Jag kommer att köra på "det finns inga spöken, jag är inte rädd" för att jag överhuvudtaget ska få någon sömn. Jag har lagt upp ett schema som gör att jag ska hålla mig sysselsatt större delen av tiden. Fredagen bjuder på en utgång och jag är redo.

Nu, det sista av min chokladkaka och så lite topmodel.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0