SEN EN TID TILLBAKA HAR JAG VARIT TRÖTT FÖRSÖKT ATT VARA ALLT PÅ SAMMA GÅNG

Vad ska jag underhålla mig med nu då? Jösses så rastlös jag blir. Sova vore ju en bra idé, men med tanke på alla läten runtomkring mig så tror jag att det där med sovning kan bli ett problem. Jag behöver någon stor stark bredvid mig som kan hindra dessa elakheter som spökar att nå mig. Testade med att placera båda katterna bredvid mig, men vad tänkte jag på? Två katter, en som blir livrädd för minsta lilla och en annan som gosar med allt levande. Hopplöst.

Överlever jag inte tills imorgon så vore ju det en aning tråkigt,
tjejerna kommer ju över på tisdag och det kan jag inte missa för något i världen.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0