THE-WACKNESS

Jag gillar när jag hittar filmer som verkar bra och älskar när jag hittar sidor på internet som visar filmen, i bra kvalité. Jag hittar inte mitt röda nagellack som jag så gärna skulle vilja sysselsätta mig med under filmen. Tänkte om ni ville veta. Vilka ni nu än är som läser. Hej på er iallafall.

och föresten, om 7-8 månader befinner jag mig inte i Sverige, för ett helt år.
jag kan inte sluta tjata om det, kan inte sluta skriva om det, bara för att det
låter något så fruktansvärt overkligt. Jag? Rebecka? Jag som trodde att jag
skulle bli fast i sundet en längre tid. Nu, jag som måste mogna, måste klara
mig på egen hand. Jag som kommer utvecklas något fruktansvärt och jag som
får lämna de svenska språket för ett helt långt underbart och jobbigt år.
jag älskar det.

ps. förlåt för tjat. ds.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0