EN VECKA I BORLÄNGE

Jag fick någon idé om att kika igenom större delen utav min vän Jessica a.k.a Jens bilddagbok. Man har ju en gång i tiden faktiskt ägnat tid åt den skitsidan också. Jag hittade många bilder som jag önskar att dom aldrig hade visats på internet. Hur fan såg jag ut egentligen? När tänker jag lära mig hur man exempel vis fixar håret? Så jag såg ut. Jag hoppas på en förbättring (eller något) den här sommaren. Den sommaren som jag ska spendera med mina brudar. Ingen annan. Jag vill inte spendera den med någon annan. Den här sommaren blir jag alltså själv, tillsammans med tjejerna. Våran sista sommar tillsammans och det fanimej bli bra. Just nu vill jag klicka in på peaceandlove.com och boka biljett på en gång! Jag håller tummarna för jobb men inte första perioden, då kan jag inte åka. Men jag vill åka. Ska åka. Måste åka. Måste sluta spendera pengar på godis och mat, måste börja köpa kläder så jag faktiskt kan visa mig ute i sommar. För de två sista sommrarna under jag hur jag sjutton kunde kliva utanför dörren. Vad hade jag egentligen för kläder på mig? Skämmigt. Jag ska på något mirakulöst sätt få ihop massvis med pengar och köpa massvis med snygga, nya, fräscha, sommriga kläder. Aldrig i livet att jag tänker skutta runt i mina gamla!

Så här pass i skrivandet märker jag att jag redan vart hemma i 1,5 timme och att jag fortfarande inte har börjat plugga. Jag gör det jag gör sämst helt enkelt.


Kommer jag iväg till peace isommar kan ni er tusan på att jag inte kommer dra någon jävla rullväska,
aldrig någonsin att jag tänker göra om det misstaget. Rullväska till en festival där 90% av underlaget är gräs? Genomtänkt. Jag satsar på ett par klädesplagg och kör på ryggsäck istället.


Kommentarer
Postat av: jens.

bra att man kommer hem och ser att du har skrivit jättemycket så man har nått att kommentera.



ville bara slänga in en liten kommentar angående rullväska. Eftersom jag också var så jävla dum och hade sån. Gör aldrig samma misstag igen. Glöm förresten inte bort att "vägarna" var grusade, så vi fick ploga oss fram, med typ 100 kilo cider + vår packning, INTE SMART! men ack så kul :D

2010-03-28 @ 21:44:00
URL: http://iess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0