BIVERKNINGAR

Ho. Jag lever. Eller gör jag? Är sängliggandes, tror jag ska kräkas varje gång jag ställer mig upp och huvudet dunkar av värk. Hur jag ska kunna ta mig ur sängen imorgon för att medverka på ett klimatrollspel känns idag som ett mysterium. Trots att jag mår illa har jag ett otroligt stort godissug. Går inte riktigt ihop. Jag skriver för tillfället om usa, måste lära mig allt som finns att lära. Nästan. Jag måste träna in mitt tal, som jag inte ens har hemma. Jag kan inte stå där imorgon och inte kunna vad jag ska säga. Jag behöver en stor godispåse och något som tar bort illamåendet.

Mitt internet har precis dött, men jag skriver iallafall. Så länge jag inte uppdaterar sidan så fungerar det. Jag väntar på avsnitt 11 av Gossip Girl, avsnitt 11 av 90210, Avsnitt 11 av One Tree Hill och avsnitt 20 av The hills. Det enda negativa med att se ikapp en missad säsong - avsnitten tar slut och man måste istället vänta på nästa. Jag skulle då inte tacka nej till att medverka i varken GG, 90210, OTH eller The hills. På två villkor, att jag ska vara exakt lika snygga som dom och ha exakt lika mycket pengar. Det får också gärna vara verklighet, inte en serie, då mina egenskaper som en skådespelare inte ligger högt upp.

orkar inte bära armen längre.
vi hörs.


Idag för ett år sedan, 30 nov 2008.


Kommentarer
Postat av: Thea

oj hHAHAHAHAHAAA herregud :P

2009-12-02 @ 23:52:40
URL: http://iknowalice.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0