BLACK/WHITE


Men jag förstår inte vad det är med mig så fort jag ska skriva av mig, jag blir jämt kissnödig varje gång jag klickar in på blogg.se. Psykisk störning. Inatt vill jag stänga in mig i de nya hörlurarna och bara njuta av min musik. Känns lite sådär att hörlurarna nu ligger på ett gömställe för julklapparna, det vill säga mor och fars garderob. Om en månad och 2 dagar ligger jag i sängen denna tid och lyssnar.

Paradise Hotell är ganska patetiskt. Tror inte riktigt att jag ens skulle fundera på att ställa upp. Nu tog det visst slut. Jag hejar på Stefan och Catja och dom grejade en hook-up ikväll. Trevlans.

På lördag är det familjen Z som kraschar Sundbyholms slott för lite julbord. En hel månad innan julafton är det vi som tuggar köttbullar, sil, grisen m.m. Bror och Mormor fyller födelsedag imorgon. 95 år tillsammans. Nej nu tog lusten att skriva slut.

godnatt.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0