DET ÄR ATT LEKA MED ELD NÄR DU DRAR UPP DET HÄR IGEN

Och där sitter Sara, söta lilla rara underbara, oskuldsfulla Sara
hon spar sig till en man som kan älska som bara kärlek kan






Från och med nu är jag officiellt en i Feel-good gänget, i ett helt år framåt. Gissa om det känns bra. Nu vet ni vart ni hittar mig hehe. Megatack till min fina vän Cornelia som nu kommer få stå ut med en anfådd, förvirrad och otroligt otränad mig. Ikväll är det chokladkakan och brudarna från SATC the movie som håller mig sällskap. Jag är urtrött. Helt energitom. Kvällens röst tillhör Melissa Horn. Jag har inte någonting intressant att skriva, som vanligt. Säger godnatt här.

alla ler. inte du.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0