DET REGNADE IDAG


Jag lyckades få med hela mascaraflaskan på fransarna imorse, bra gjort.

Fredag. Naturkunskapsprov. Idag har jag inte ens sett åt naturkunskapsboken. Jag har ju inte haft tid! Hamnade på en trevlig biltur med mor. Vi kom vilse och det var inte alls roligt ett tag. Sen har jag hämtat syrran i stallet. Pappa var ju dock med i bilen, men det låtsas vi inte om. Nu har jag kommit hem och om en timme börjar ju både Greys och Paradise hotell. Knivigt. Får se PH avsnitten imorgon. Greys väger över. Jag har nyss insett att ett personligt brev till Au Pair ska fixas. Och jag ska skicka in ansökan innan jul, kom jag och Carin på Stockholmskontoret fram tills idag. Jag börjar få bråttom. Ett fotokollage ska också göras. Bilder på mig och barn. Har jag några sånna? Förutom bilderna från Afrika, dom är ju ett par stycken. Vem är jag? Vad ska man skriva? Varför ska dom välja just mig?



Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0