HALV ELVA EN TISDAGSFÖRMIDDAG

Det är egentligen inte tidigt, klockan är snart halv 11 men jag är dödstrött. Beror förmodligen på att jag somnade sent och fortfarande inte kommit iväg till skolan. Jag ska fortsätta med att stiga upp halv 7 och satsa på att vara i skolan halv nio på mornarna. Då är jag inte lika trött. Jag tror jag ska ta mig en dusch och en kopp kaffe. För att piggna till. Halv två går tåget till skolan, jag har inte bråttom. Skriver om avskaffandet av apoteksmonopolet. Sådär halvkul. Jag ska inte köpa skor. Inga kläder. Jag ska äta i skolan varje dag och jag ska inte köpa något godis. Jag ska spara min pengar och jag ska visa att jag kan. Jag tycker att Kissie är en av världens mest otroliga människor, på ett så negativt sätt att jag inte kan förklara. Jag vill ha helg.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0