jag har inte råd med din värld

Jag har tända ljus runtomkring mig, jag dricker varmchoklad och jag sitter inlindad i en filt. Fortfarande så fryser jag. Har jag nämnt hur illa jag ibland tycker om kyla? Jag försöker värma katten, han borde frysa han med. 20,6 grader visar termometern, släng på 10 och jag börjar bli nöjd. Samtidigt, när det är prick en månad kvar till julafton, är det okej att det är kallt. Ute. Tur att öppna spisen står någon meter i från soffan, precis där jag planerar att spendera de kommande timmarna.

Samhällskunskapsuppgift om mångfald klar, check.

Kommentarer
Postat av: Thea

VARM CHOKLAD. jag har blivit helt besatt. Vi borde träffas och bara dricka massa varm choklad. Jag vet att du håller med mig. Jag evt att du är på min sida. Borde införskaffa en dag i veckan då vi går en långprommis och sedan dricker chokald hos någon, Tänk vad ycket lyckligare vi skulle bli ;)

2009-11-25 @ 08:32:15
URL: http://iknowalice.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0