KLOCKAN FYRA OCH DET ÄR MÖRKT

nejmen hallå där. Huvudvärken här.
jag har näsan rätt i skolböckerna. jag tuggar godis och dricker litervis med vatten vid sidan om. jag fick nyss uppleva
den oregelbundna sockerkurvan som oftast inträffar efter litet i tuggande av godis. gud så trött jag blev. tröttare än
innan. höll på att somna men ryckte tag i mig själv. Nu jävlar. Nu jävlar jag ska nöta så jag blir blå på veckodagarna
och inte göra annat än slappa och ha det skoj på helgerna. imorgon ska jag dock ha ett samtal med rektorn, behöver fråga en del om kurserna. igår skrubbade jag bort varenda brun färgklick jag hade på kroppen. nu är jag
lika vit och eländig som jag var innan jag åkte. det är snart dags att bege sig ut och leta efter balklänning, eftersom
den kommer att äga rum den 19 december. Julbal. vet inte riktigt vad jag tycker om det. ikväll ska jag ut och köra.
småsyskonen ligger i sängen om 2 minuter. skulle gissa på att pappa är nere om 4, med bilnycklarna i handen. jag
tror han uppskattar det lika mycket som jag. idag köpte jag en Merci åt min mamma, jag ville nästan sjunga "merci,
for being you", men jag skippade det, för hennes skull. mamma är sjuk. influensa eller något.

nehedu.
internationell ekonomi, klar.
nu väntar naturkunskapen.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0