LÄNGST VÄGEN DEN NATTEN

"Live for today. Plan for tomorrow. Party tonight"

Jag har en längtan som aldrig går över. Jag har fötterna på bordet och jag trivs. Jag vet inte hur, men jag trivs. Jag andas in och det känns som första gången. För när du säger det så tror jag dig. Jag hoppas på någonting som aldrig kommer bli av. Jag måste skynda mig. Hur ska det gå? Hur ska det gå? Jag orkar inte springa mer. Jag tror att jag har valt något som inte gör mig väl. Utan ett ord. Gå härifrån.



JAG HAR BARA EN PARTY-FEET.
tusan också!

Kommentarer
Postat av: jens

när man längtar, åh det minns jag!!

jag gillar förresten partyfeet och din inställning i inlägget nedanför, jag tror jag kör samma ikväll :)

2009-11-12 @ 22:23:40
URL: http://iess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0