LÖRDAG/SÖNDAG/28/29NOVEMBER

Jag orkar inte stoppa in kamerasladden till datorn, så därför blir det nu ytterligare ett inlägg utan bilder. Jag håller med dom som nu läser och tänker "det är tråkigt att läsa ett inlägg utan bilder", för bilderna gör det hela en aning mer intressant. Ikväll vill jag saker. Ikväll vill jag vara inne i Västerås med tjejerna, jag vill ha förkrök och sedan utgång. Ikväll vill jag träna, även fast klockan är över midnatt. Ikväll vill jag inte att morgondagen ska komma, då söndagar är den värsta dagen på hela veckan. Ikväll vill jag att det ska vara nyår. Ikväll vill jag ta studenten och inte minst, ikväll vill jag lämna Sverige. Ikväll vill jag även dricka choklad och äta godis, men på grund av julbordet för ett par timmar sedan är jag proppmätt i minst ett par timmar till. Ikväll vill jag bo i ett hus där jag går vilse, i ett hus där allt är möjligt att hitta. Ikväll vill jag ha vemsomhelst här. Ikväll vill jag se världens mysigaste film. Men, ikväll sitter jag här, på min stol, i mitt rum, framför datorn. Jag är ensam, inte en vän i närheten. Föräldrarna och syskon är på väg i säng. Mitt internet är fortfarande fäst till datorn med hjälp av tejp, det hackar och segar, alltså ingen film. Jag har ont i magen och därför blir jag godsak-lös. Men, vad gör det(...)?

Imorgon är även jag vaccinerad mot grissjukan.
tummen upp.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0