MED VÄRLDENS ÖGONBRYN

the world is not enough

Här sitter jag med världens målade ögonbryn. Lutade mig tillbaka i datornstolen, funderade på vad jag skulle göra härnäst. Fick syn på en svart eyelineroch så har spegeln precis framför. Bara drabbat för trubbel. Nu sitter jag med världens största, svartaste och mest oformade ögonbryn. Kan inte låta bli att skratta en aning. Tänk om mina kompisar skulle se så jag ser ut. Mörkhårig är jag också, fast det är inte lika farligt som ögonbrynen. Inte lika vasst. Blev...ja..jag vet inte riktigt vad det är för färg. Rött/Brunt? Kopparbrun? Ja, något i den stilen. Jag funderar på om det är värt att införskaffa löshår och bilda ett amanda berg hår. Jag funderar på mycket jag. Tillexempel om mitt körkort, som jag inte har jätte bråttom med, men måste ha innan, senast maj 2010. Skolan först. Matte C är borta. Bästa beslutet i trean. På måndag ska vi ha klassmöte. Studenten. För vi ska ta studenten, rätt så uttjatad men nu är det minsann vår tur.

Jag ska anknyta till mig vän jessica och hennes tankar om filmen "10 orsaker att hata dig". Förmodligen tycker jag fortfarande att den är bra.


Kommentarer
Postat av: jens

vi måste se den snart någon dag. Eller iallafall. Sen måste jag se A walk to remember också!

2009-11-05 @ 21:54:17
URL: http://iess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0