NÄR SISTA BUSSEN GÅTT

För när man ser att det blöder ja det är först då det gör ont

Apropå förstasidan på blogg.se, så skulle jag dö en aning om Starbucks kom till Västerås. Starbucks är så himla trevligt. Deras fika är trevlig. Speciellt om Starbuckscaféerna ligger i New York och man går in i varje man passerar. Fråga min kusin. Vi var stamisar på Starbucks. Vi hade tillochmed vårat eget lilla Starbuckskort. Vad säger du kusin? Pusha päronen till ytterligare en resa? Jag vet att dom allt är sugna.

Igår ville jag ha ont i magen men idag vill jag inte.
Igår var jag i icke-studerarskick, men idag är jag.
Så himla typiskt.


Kommentarer
Postat av: kusin

du, jag vet att päronen vill tillbaka lika mycket som vi även om dom inte vågar erkänna det!

vi tjatar och så åker vi, deal? ;)

2009-11-13 @ 12:19:25
URL: http://elinaahlin.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0