NÄRDETGÅRFEL

Hallå.
Tummen upp för gårkvällen, den största tummen till Moa. Min räddare i nöden. Vad gör man när man kommer till krogen och upptäcker att ens ID-kort och bankkort är borta? Jo, man kommer inte in på krogen tillsammans med sina vänner. Vad gör man då? Jo, ringer sina päron och halvt skämmer ut sig. Men, ett par minuter senare kommer en flicka vid namn Moa ut och säger att hon tänker göra mig sällskap. Jag har aldrig varit lyckligare. Vi slutade på donken tillsammans med gamla friare. Vi hamnade tillsist på Cornelias loft, tillsammans med kall kycklig-curry-pasta-gratäng och en vattenflaska. Så kan det gå. Nästa gång kommer jag ha ID-kortet fastklistrat i pannan. Ikväll väntar jag på en sak. En enkel knapptryckning och sen skicka iväg.

Ikväll är det chokladkaka och gossip girl. Min blivande 20 års vän kikar kanske förbi, han fyller ju trots allt imorgon. Så, en stor jävla tumme för gårkvällen. Det var trots allt fredagen den 13e. Vad ska man begära?


Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0