NEWARRIVAL

Jag måste skriva av mig.
Jag blir alldeles snurrig i huvudet av all bildtokning som är en del utav psykologihemprovet.
Som dessutom ska vara inlämnad imorgon. Jag har varken promenerat på stan och samlat intryck eller suttit i ett
becksvart och knäpptyst rum i 10 minuter. Jag har heller inte skrivit om dessa "expriment", vilket förmodligen ta
tid. Jag tänker på allting annat än det jag borde. Jag är hungrig. Törstig. Jag funderar på om jag ska se Gossip Girl,
90210 eller That 70s' Show senare. Jag undrar vem som ska städa i mitt rum, då jag upptäckt att jag själv inte är en
självklart kandidat. Jag oroar mig för imorgon, mitt samtal med rektorn då jag ska förklara att jag vill, verkligen vill
byta kurser. Jag är orolig för att han ska nej. Jag funderar på om jag ska tona håret eller inte. Om det är dags nu.
Det är svårt att tolka bilder. Det är svårt att se en bild på en polis och säga annat än bara det jag ser. Himla tur att
hemprovet endast är ett G-prov. Annars hade det vart värre. Det är inte min starkaste sida. Jag har heller ingen
fullständig design, för dom som märkt det. Funderar på om jag ska lämna den tomma vita rutan ovanför som den är.
Jag har utlandsresa i huvudet. Studentresa. Tjejerna. Pengar. Vilka pengar då? Jobb? Varken hinner eller har.
USAtrippen. Körkort. Studenten. Examenspresent. Systemkamera? Julklapp? Födelsedag? Vad säger jag? Jag har
nyss vart i Ghana där jag sett barn utan tillgång till mat och nu sitter jag och funderar på vad jag ska önska mig
de kommande tre tillfällena.

Hur dålig människa är jag egentligen?

Kommentarer
Postat av: Emelie

du är en ingen dålig människa! vi är såhär det är hela samhällets fel, jag tycker man kan skylla på det! haha men jag håller med dig=(

2009-11-04 @ 19:00:25
URL: http://emsmess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0