TORSDAG DEN TOLFTE I ELFTE

Torsdag. Softtorsdag. Verkligen inte, men det blir vad man gör det till, alltså en softtorsdag. Jag behöver ta tag i plugget. Men inte den här kvällen. Jag har nya Elle tidningen bredvid mig, äntligen har min prenumeration kommit. Jag har en pepparkaksrulle och en kopp té som väntar. Jag planerar också att hinna se 2 avsnitt av Gossip Girl. Och så ska jag packa grejerna inför imorgon. Jeans, linne och klackar, som vanligt. Så nej, ikväll är det inte plugg som står på schemat. Ingen naturkunskap, samhällskunskap, svenska, psykologi, internationell ekonomi, engelska och ingen näringslära. Ikväll är det softtorsdag.

Plugget tar jag igen nästa vecka.
Då jävlar.

Kommentarer

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0