WANNABES/COLLECTION

Hallå där. Jag är nu ett par jeans, en tröja, en mössa, ett par glasögon och ett par hörlurar rikare. Hemkommen från ett trevligt besök på Lager 157. Vi begav oss dit redan vid lunch, självklart med mig själv bakom ratten. Alltid lika kul. Hjärtat i halsgropen fick jag när jag insåg att jag inte hade bilnyckeln i jackfickan, att jag förmodligen hade glömt nyckeln i bilen och inte låst. Vad skulle jag göra om bilen var borta? Jag kunde se pappa stå på där parkeringen och undra vart bilen var. Men jag hade gett nyckeln till pappa. Tjena skräckslagen jag. Dagens skratt inträffade när syster stoppade ner sugröret i den kokheta varma chokladen och sög för allt hon hade. Antar att det blev varmt. Jag skrattade. Att broder gjorde exakt samma sak 2 sekunder efteråt visar hur iq-befriade barnen i Zackrisson skaran kan bara ibland.

Final på top model och så paradise hotell.
och så kissnödig som vanligt.

Kommentarer
Postat av: jens

hahaha, dina syskon är söta :'D

2009-11-22 @ 19:30:55
URL: http://iess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0