22 september

Idag höjer vi hattarna för våran alldeles egna Moa, som faktiskt tar steget in i gruppen med oss andra 18åringar. Trots studiedagen vi har idag hoppas jag att hon får en toppen födelsedag, det är hon värd. Själv kommer jag sitta 1cm ifrån psykologiboken, min halvskrivna argumentation och underbara naturkunskapsboken som jag så älskar. Om ett x antal timmar sticker jag och rider. Efter det kommer jag inte orka plugga. Jag har alltså inte många timmar alls på mig att få in allt. Lära det jag måste, det vill säga allt jag inte kan, vilket är ungefär, allt.

Kommentarer
Postat av: jens

vi alla lever ett tufft liv..

2009-09-22 @ 16:18:50
URL: http://iess.blogg.se/

Skriv, skriv, skriv:

Ditt namn:
Anonyma jävel?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din eventuella URL/Bloggadress:

Din fina hälsning:

Trackback
RSS 2.0